Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Obchodní podmínky

1. OBJEDNÁVÁNÍ

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese. Nezapomeňte uvést barvu, velikost a počet kusů.

2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. U některých objednávek (větší množství apod.), vás zkontaktujeme, pro potvrzení objednávky, telefonicky.

3. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží.

4.  BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme smluvním přepravcem na dobírku. Balné je započítáno do faktury- cca 100,- Kč, při větším odběru se neúčtuje. Dopravu platí adresát přímo přepravci, přepravné je připočítáno k dobírce.

5. DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 3-21 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme vás neprodleně kontaktovat.

6. VÝMĚNA ZBOŽÍ

Nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme nebo vrátíme peníze. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem /nikoliv na dobírku/ na naši korespondenční adresu. Náklady spojené s vrácením nebo výměnou zboží nese kupující.

7. REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  1. vady vzniklé běžným používáním,
  2. nesprávným použitím výrobku,
  3. nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně,
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu,
  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu,
  4. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 60 dnů od jejího vzniku.

Zboží odebrané v našem skladu vyměníme také v tomto skladu. Zboží dodávané přepravcem je třeba řádně převzít, protože za poškození způsobené přepravcem neručíme. Pro případnou výměnu takto poškozeného zboží požadujeme zápis o škodě s podpisem přepravce.